دانلود فیلم ایرانی اینجا جای من نیست با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید اینجا جای من نیست با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی اینجا جای من نیست با لینک مستقیم

دانلود فیلم اینجا جای من نیست با کیفیت عالی و لینک مستقیم

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

Inja Jaye Man Nist دانلود فیلم ایرانی اینجا جای من نیست

دانلود رایگان فیلم جدید اینجا جای من نیست با لینک مستقیم

ژانر : اجتماعی/کمدی

فرمت : mp4

حجم : *** مگابایت

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

زبان : فارسی

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

کارگردان : احسان حاجی‌صفری

بازیگران : خشایار راد، عباس جمشیدی‌فر، ساقی زینتی، سیروس میمنت، احمد پورمخبر، رضا توکلی و…

خلاصه داستان : داوودی که جوانی ۳۷ ساله است، به خاطر مشکلاتی که از طریق شرکت‌های هرمی دچار شده است، تصمیم به کلاهبرداری می‌‌گیرد که باعث داستان‌های جذابی در طول فیلم اینجا جای من نیست می‌شود و…

دانلود فیلم ایرانی اینجا جای من نیست با لینک مستقیم